Irodánk a székhelyszolgáltatást az alábbi csomagokban nyújtja (Áfa nincsen):

PRÉMIUM CSOMAG
2.900,- Ft / hó (legalább 12 hónap időtartam esetén)


- küldemény, levél, csomag érkezése esetén annak átvétele és e-mailes értesítés a feladó megjelölésével,
- a levelek szkennelése 800,- Ft/hó
- cégtábla kihelyezése INGYEN!
- hatósági ellenőrzések során a 4 fős tárgyaló használata díjmentesen



KEDVEZMÉNYES CSOMAG
3.500,- Ft / hó (legalább 6 hónap időtartam esetén)


- küldemény, levél, csomag érkezése esetén annak átvétele és e-mailes értesítés a feladó megjelölésével,
- a levelek szkennelése 800,- Ft/hó
- cégtábla kihelyezése INGYEN!
- hatósági ellenőrzések során a 4 fős tárgyaló használata díjmentesen


ALAP CSOMAG
3.900,- Ft / hó (legalább 3 hónap időtartam esetén)


- küldemény, levél, csomag érkezése esetén annak átvétele és e-mailes értesítés a feladó megjelölésével,
- a levelek szkennelése 800,- Ft/hó
- cégtábla kihelyezése INGYEN!
- hatósági ellenőrzések során a 4 fős tárgyaló használata díjmentesen


Amennyiben igényli, a székhelyváltáshoz szükséges cégmódosításhoz, vagy alapításhoz a helyszínen ügyvédet is tudunk biztosítani, hogy ügyeit gyorsan, kényelmesen, egy helyen intézhesse.

 

ÍRJON NEKÜNK MOST ÉS KÉRJEN IDŐPONTOT!

 

A szerződéskötés menete

 

A székhelyszolgáltatási szerződés megkötésére - a gyors és hatékony ügyintézés érdekében - minden esetben előzetes időpontegyeztetést követően kerül sor, így Önnek csupán egyszer, a szerződés aláírásakor szükséges Irodánkba befáradnia.

 

A szerződéshez szükséges dokumentumok:

contract

  • Ügyvezető személyi igazolványa, lakcímkártyája 

 

  • Cégnév, kapcsolattartó neve, telefonszáma, e-mail címe és a választott csomag

 

  • Alapító okirat/társasági szerződés

 

  • Aláírás-minta 

 

 

 

1. Személyes megjelenés esetén

Személyes megjelenés esetén az átadott dokumentumok alapján elkészítjük a székhelyszolgáltatással kapcsolatban szükséges iratokat (székhelyszolgáltatási szerződés és székhely használathoz hozzájáruló nyilatkozat), melyet követően a szolgáltatás díja a kiválasztott csomag szerint készpénzben rendezésre kerül. Az ügyvezető képviseletében meghatalmazott is eljárhat, ebben az esetben két tanúval ellátott meghatalmazás szükséges, melyet ide kattintva tölthet le.

 

2. Elektronikus kapcsolattartás

Elektronikusan történő adategyeztetés esetén, a kapcsolattartáshoz szükséges adatok megadását követően a szolgáltatás díjáról e-mailes díjbekérő kerül kiállításra, melyet az aláírandó székhelyszolgáltatási szerződéssel és a postai meghatalmazással együtt e-mailen megküldünk Önnek.

A díjbekérőben szereplő összeg megfizetését (készpénzben banki befizetéssel, vagy átutalással a díjbekérőn megadott számlára) és a postai meghatalmazás, valamint a székhelyszolgáltatási szerződés irodánk részére történő visszajuttatását követően megküldjük Önnek a szerződés egy eredeti - általunk is aláírt - példányát, valamint a székhely hozzájáruló nyilatkozatot és a díj befizetéséről szóló eredeti számlát a megadott postai címre.

 

A cégalapításhoz, vagy a székhelyváltozással kapcsolatos cégmódosításhoz a helyszínen ügyvédet is tudunk biztosítani kedvezményes áron, így a székhelyszolgáltatási szerződéssel együtt minden szükséges iratot alá tud írni, rengeteg időt megspórolva ezzel.


Amennyiben kérdése merülne fel, vagy további információra lenne szüksége, írjon nekünk itt!

 

Oldalunk cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Adatkezelési elvek