Számos kezdő és gyakorló vállalkozás kerül abba a htitkarsag1 1elyzetbe, hogy nem tud, vagy nem akar irodát bérelni. Mások egyszerűen gyakorlati megfontolásból – például az illetőség áthelyezése – kívánják székhelyüket elkülöníteni a központi ügyintézésük helyétől. Különösen cégalapításkor, de működés közben is érdemes kalkulálni, hogy a vállalkozásnak mennyire van szüksége állandó irodára és muszáj-e azt jelentős költséggel fenntartani.

A kis- és  középvállalkozások számára a székhelyszolgáltatás költséghatékony megoldást kínál a székhely biztosítására, így nem kell a bevétel tetemes részét iroda bérlésére és fenntartására, valamint az irodai teendők ellátására fordítani.

Irodánk, ahol a központi ügyintézés is zajlik, a budai belvárosban, a Móricz Zsigmond körtérnél, a 1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2. szám alatt helyezkedik el.

Miért válasszon minket?

Kiemelkedő minőségű szolgáltatást kap kedvező áron.
- Nincs hűségidő!
- Budapesti, belvárosi - 11. kerületi - címe lehet a cégének.
- Nem fogják felfüggeszteni az adószámát, mert pl. egy nyaralás miatt nem vette át a leveleit.
- Nem Önnél csönget az adóhatóság.
- Érkező küldemények átvétele – minden érkező iratot, levelet és csomagot azonnal átveszünk. Önnek nem kell feleslegesen a postára szaladgálnia a levelekért.
Igény szerint az iratok szkennelése, továbbítása – cége új székhelyére érkező iratait nem csak átvesszük, hanem annak tartalmát beszkenneljük, és továbbítjuk az Ön által megadott e-mail címre.
Havi postázás előre egyeztetett címre – postaköltség térítésével - a beszkennelt iratait, összegyűjtjük és hó végén az Ön által megadott fizikai címre postán keresztül ajánlva továbbítjuk.
- Tárgyalóbiztosítás - Előre egyeztetetett időpontban tárgyalási lehetőség biztosítása ingyenes Wi-Fi hozzáféréssel.
- Nem számít fel az önkormányzat magas ingatlanadót azért, mert cég van bejelentve a lakásába.

Amit nyújtunk: minőség és biztonság!

Ön alacsony piaci áron, mégis szabadon választható időtartamra veheti igénybe  székhelyszolgáltatásunkat garantáltan magas színvonalon.

 

Mennyibe kerül?

Irodánk a székhelyszolgáltatást az alábbi csomagokban nyújtja (Áfa nincsen):

ALAP CSOMAG

3.900,- Ft / hó (legalább 3 hónap időtartam esetén)

 

KEDVEZMÉNYES CSOMAG

3.500,- Ft / hó (legalább 6 hónap időtartam esetén)

 

 PRÉMIUM CSOMAG

2.900,- Ft / hó (legalább 12 hónap időtartam esetén)

 

A fenti díjak magában foglalják az alábbiakat:

- küldemény, levél érkezése esetén annak átvétele és e-mailes értesítés a feladó megjelölésével,

- a megrendelő cégnevének kihelyezése a társasház falán, a bérlemény ajtajánál, valamint postaládáján,

- a megrendelő hatósági ellenőrzések során ritka, eseti jelleggel a bérleményben található 8 m2 nagyságú tárgyalót ingyenesen használhatja,

Kiegészítő szolgáltatásként a leveleket a megrendelő külön felhatalmazását követően felbontjuk és szkennelve a megrendelő részére elküldjük.

Amennyiben igényli, a székhelyváltáshoz szükséges cégmódosításhoz, vagy alapításhoz ügyvédet is tudunk ajánlani, hogy ügyeit gyorsan, kényelmesen, egy helyen intézhesse.
 

Amennyiben kérdése merülne fel, vagy további információra lenne szüksége, elérhetőségünket itt találja.

Oldalunk cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Adatkezelési elvek