Barion Pixel

Díjcsomagok

LEGNÉPSZERŰBB AJÁNLATAINK

ÉVES CSOMAG + SZKENNELÉS
105 600,- Ft/ év

ALAPCSOMAGOK

Irodánk a székhelyszolgáltatást az alábbi csomagokban nyújtja:

FÉLÉVES CSOMAG
45 600,- FT/ félév
  • havi 7 600,- FT
Minden alapcsomag az alábbiakat tartalmazza:
  • székhely biztosítása
  • küldemény, levél, csomag érkezése esetén annak átvétele
  • e-mailes értesítés a küldemény érkezéséről a feladó megjelölésével
  • cégtábla kihelyezése
  • hatósági ellenőrzések során a 4 fős tárgyalónk használata díjmentesen

A díjak az áfát nem tartalmazzák.

KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK

Hitvallásunk, hogy Ügyfeleink kizárólag olyan szolgáltatásokért fizessenek, amelyre szükségük van, ezért a szkennelési és továbbpostázási szolgáltatás díját a havidíjak nem tartalmazzák! A csomagokhoz rendelhető EXTRA szolgáltatásaink segítségével Ön teljes mértékben a saját igényeinek megfelelően formálhatja díjcsomagját.

SZKENNELÉS
2 900,- Ft/ hó
  • Megrendelése esetén az érkező levelet szkennelve továbbítjuk az Ön által megadott e-mail címre, így annak tartalmáról azonnal értesülhet.

TOVÁBBPOSTÁZÁSI SZOLGÁLTATÁS

Megrendelése esetén az érkező küldeményeket heti/kétheti/havi rendszerességgel postai úton továbbítjuk az Ön által megadott postacímre.

küldemények postai továbbításának megbízási díja (továbbpostázási átalánydíj) a továbbpostázás rendszerességétől függően az alábbiak szerint alakul:

heti rendszerességgel:  7 900,- Ft/hónap
kétheti rendszerességgel: 5 650,- Ft/hónap
havi rendszerességgel:      3 950,- Ft/hónap

A továbbpostázási átalánydíj a posta érkezésének rendszerességétől függetlenül előre fizetendő. Ezen felül a postai továbbítás várható költségeinek (a Magyar Posta Zrt. felé fizetendő postaköltség) fedezésére legalább 15.000,- Ft-ot/negyedév előre letétbe kell helyezni cégünknél.

ÜGYVÉDI KÖZREMŰKÖDÉS

A cégalapításhoz, vagy a székhelyváltozással kapcsolatos cégmódosításhoz a helyszínen (előzetes egyeztetés alapján) kedvezményes áron ügyvédet is tudunk biztosítani, így a székhelyszolgáltatási szerződéssel együtt minden szükséges iratot alá tud írni, rengeteg időt megspórolva ezzel.

MEGRENDELŐ LAP

Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette az érdeklődését, az alábbi ikonra kattintva töltse le és kitöltve küldje vissza igénylő lapunkat a szekhely@companysolutions.hu e-mail címre, melyet követően a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot időpont-egyeztetés céljából (az igénylő lapot elegendő word formátumban visszaküldeni):

Letöltés

TOVÁBBI KÉRDÉSEI MERÜLTEK FEL?

ÍRJON NEKÜNK MOST!

 

További cikkeink:

– Székhelyszolgáltatás Budapest
– kézbesítési megbízott