Barion Pixel

Székhelyszolgáltatás

Mikor lehet szüksége székhelyszolgáltatás igénybevételére?

Számos kezdő és gyakorló vállalkozás kerül abba a helyzetbe, hogy nem tud, vagy nem akar irodát bérelni. Mások egyszerűen gyakorlati megfontolásból – például az illetőség áthelyezése miatt – kívánják székhelyüket elkülöníteni a központi ügyintézésük helyétől. Különösen cégalapításkor, de működés közben is érdemes kalkulálni, hogy a vállalkozásnak mennyire van szüksége állandó irodára és muszáj-e azt jelentős költséggel fenntartani.

A kis- és  középvállalkozások számára a székhelyszolgáltatás költséghatékony megoldást kínál a székhely biztosítására, így nem kell a bevétel tetemes részét iroda bérlésére és fenntartására, valamint az irodai teendők ellátására fordítani.

Irodánk, ahol a központi ügyintézés is zajlik, Budapesten, a budai belvárosban, a Móricz Zsigmond körtérnél, a 1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2. szám alatt helyezkedik el.

Amit nyújtunk: minőség és biztonság!

Ön alacsony piaci áron, mégis szabadon választható kiegészítő szolgáltatásokkal veheti igénybe székhelyszolgáltatásunkat garantáltan magas színvonalon. A székhelyszolgáltatás Budapest minden vállalkozója számára kedvező alternatívákat biztosít.

Alapos Székhelyszolgáltatás iroda Budán!

Miért válasszon minket? Székhelyszolgáltatás Budapest felsőfokon!

  • Kiemelkedő minőségű szolgáltatást kap kedvező áron.
  • Nincs hűségidő!
  • Pozitív megítélés az adóhatóságnál!
  • Budapesti, belvárosi – 11. kerületi – címe lehet a cégének.
  • Nem fogják felfüggeszteni az adószámát, azért mert pl. egy hosszabb nyaralás miatt nem vette át a leveleit.
  • Nem Önnél csönget az adóhatóság.
  • Érkező küldemények átvétele – minden érkező iratot, levelet és csomagot azonnal átveszünk. Önnek nem kell feleslegesen a postára szaladgálnia a levelekért.
  • Igény szerint az iratok szkennelése, továbbítása – cége új székhelyére érkező iratait nem csak átvesszük, hanem annak tartalmát beszkenneljük, és továbbítjuk az Ön által megadott e-mail címre. (feláras kiegészítő szolgáltatás)
  • Továbbpostázás – a beszkennelt iratait, összegyűjtjük és a megbeszélt időközönként az Ön által megadott fizikai címre postán keresztül ajánlva továbbítjuk (feláras kiegészítő szolgáltatás).
  • Nem számít fel az önkormányzat magas ingatlanadót azért, mert cég van bejelentve a lakásába.

Amennyiben igényli, úgy a székhelyváltáshoz szükséges cégmódosításhoz, vagy a cégalapításhoz a helyszínen ügyvédet is tudunk biztosítani (időpontegyeztetés szükséges), hogy ügyeit gyorsan és kényelmesen, egy helyen intézhesse.

Megfelelő jogi háttér

Irodánk teljes mértékben a 7/2017.(VI.1) IM rendelettel összhangban végzi tevékenységét. 2020-ban változtak a szolgáltatás szabályai, irodánkban pedig azonnal bevezetésre kerültek az új szabályok.

Változó környezet

A pandémia ideje alatt sokan ráébredtek, hogy sokszor felesleges a drága irodák fenntartása. A közelmúltban számos alkalommal volt rá példa, hogy ezek az irodák üresen álltak, sem az ügyfelek, sem a munkavállalók nem tudták azt rendeltetésszerűen használni. Ezek kiváltására kiváló a mi szolgáltatásunk, a cég nagyságától függetlenül.

A székhelyszolgáltatás gyakorlati előnyei

  • A küldemények precíz, pontos átvétele
  • Nincs postai sorbanállás
  • Egy hirtelen hartósági ellenőrzés nem zavarja a privát életteret
  • Nincs építményadó sem

Amennyiben kérdése merülne fel, vagy további információra lenne szüksége, elérhetőségünket itt találja.